Servis i održavanje
Zamenu delova i popravku vrši ovlašćeni servisni centar u Beogradu.
Za informacije o radu servisnog centra kontaktirajte nas:
Za ostvarivanje garancijskih prava potrebno je dostaviti sledeću dokumentaciju:
-
- Original garancije ili kopija;
- Račun ili drugi dokument koji potvrđuje kupovinu.
Uslovi garantnog servisa:
1. Garancija pokriva sve neispravnosti proizvoda uzrokovane nedostacima u proizvodnji ili materijalu. Zamena neispravnih delova se vrši besplatno.
2. Garancija ne pokriva nedostatke proizvoda nastale kao posledice:
- Napajanja na mrežu sa naponom koji nije namenjen za proizvod ili prepolovljavanja napajanja DC mrežom (naprimer, auto elektronika);
- mehaničkog oštećenja proizvoda usled udara, pada ili upotrebe prekomerne snage;
- demontaže ili bilo koje druge spoljne intervencije u konstrukciju proizvoda;
- prodiranja tečnosti, insekata ili drugih stranih predmeta unutar proizvoda;
- oštećenja dodataka i nastavka koji nisu sastavni deo proizvoda, kao i mrežnih adaptera, baterija, kablova, žica i drugih spoljnih uređaja;
- izlaganja visokim temperaturama plastičnih i drugih delova koji nisu otporni na toplotu;
- prirodnog habanja delova koji imaju ograničen životni vek, kao i potrošnog materijala;
- drugih slučajeva upotrebe proizvoda sa kršenjem uslova korišćenja ili nepažnje;
- vanrednih situacija (nesreća, požar, poplava, udar groma, neispravnost električnog instalacija itd.)
3. Servisni centar je odgovoran za kvalitet popravke. Garantni rok se produžava za vreme popravke.